Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.

Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:

Rzecznik Praw Konsumenta – Waldemar Sawicki

Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, pokój nr 6

tel. 75 612 17 03

e-mail:  konsument@powiatboleslawiecki.pl

UWAGA!!!

W przypadku braku możliwości kontaktu z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta prosimy o kierowanie się do:

Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Jeleniej Górze
ul. Groszowa 1
58-500 Jelenia Góra
tel. 75 752 52 40
faks 75 612 61 00

Godziny pracy:

Poniedziałek 7.30 – 17.00

Wtorek-czwartek 7.30 – 15.30

Piątek 7:30 – 14:00