Zgodnie z obowiązującym prawem, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podejmuje działania w przypadku naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Natomiast w sprawach indywidualnych bezpłatną pomoc prawną konsumenci mogą uzyskać m. in. u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów.
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
Rzecznik Praw Konsumenta – Waldemar Sawicki
Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, pokój nr 6
tel. 75 612 17 03
e-mail: konsument@powiatboleslawiecki.pl
UWAGA!!!
W przypadku braku możliwości kontaktu z Powiatowym Rzecznikiem Praw Konsumenta prosimy o kierowanie się do:
Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Jeleniej Górze
ul. Groszowa 1
58-500 Jelenia Góra
tel. 75 752 52 40
faks 75 612 61 00
Godziny pracy:
Poniedziałek 7.30 – 17.00
Wtorek-czwartek 7.30 – 15.30
Piątek 7:30 – 14:00