W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES!!!. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.
Więcej informacji

Rozumiem. Nie pokazuj więcej tego komunikatu..

MENU
tel.: 75 732 32 58

                              big  logo pcpr logo-szpital r1274876165da5fbf6c56640be38ecfab5e91cf3366 800x600 logo small bpcs

znak pol

fundacja logo-psp

 

  ekoportal 160

 

Polityka dotycząca plików „cookies”.

logo

Dla Państwa wygody Serwis powiatboleslawiecki.pl używa plików cookies i podobnych technologii m.in. po to, by dostosować serwis do potrzeb użytkowników, i w celach statystycznych. Tym samym przetwarzamy dane osobowe. Poczytaj o zasadach ich przetwarzania poniżej. Cookies to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedza internauta, do urządzenia internauty Cookies używają też serwisy, do których się odwołujemy pokazując np. multimedia.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Brak zmiany tych ustawień oznacza akceptację dla stosowanych tu cookies i tym samym zgodę na przetwarzanie danych.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w zwiazku z używaniem plików "cookies"

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Powiatu z siedzibą w Bolesławcu przy 

ul. Armii Krajowej 12, kontakt mailowy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. . reprezentowany przez Starostę Bolesławieckiego.

2)     kontakt do naszego inspektora danych osobowych : tel. 75 612 17 44 e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ;

3)      Pani/Pana dane osobowe pozyskane w zwiazku z użytkowaniem naszego serwisu przetwarzane będą zgodnie - z art. 6 ust. 1 lit. a. RODO - poprzez stosowanie plików cookies , czyli plików służących do zbierania informacji o sposobie korzystania ze strony, by lepiej działała, oraz plików pozwalających „pamiętać” o ustawieniach użytkownika (np. język, rozmiar czcionki). Należa do nich m.in.:

- cookies sesyjne (wygasają po zakończeniu sesji)
- cookies na oznaczenie, że wypełniona została ankieta/sonda (jeśli takie ankiety/sondy są stosowane w witrynie)
- cookies sesyjnych (wygasają po zamknięciu sesji) – używane podczas logowanie użytkownika do panelu strony
- cookies utworzonych w momencie zmiany szerokości strony (jeśli witryny posiadają włączoną tą funkcjonalność)
Serwisy obce, z których materiały przedstawiamy, mogą także używać cookies, które umożliwiają logowanie się, oraz służą dostarczaniu reklam odpowiadających upodobaniom i zachowaniom użytkownika. W szczególności takie cookies to:

 W serwisie youtube.com – zawierające preferencje użytkownika, oraz liczydło kliknięć (opisane są w polityce prywatności:

http://www.google.pl/intl/pl/policies/privacy/

 W serwisie facebook.com:

https://pl-pl.facebook.com/help/cookies/

w serwisie epuap.gov.pl

http://epuap.gov.pl   

4)    Co do zasady nie przekazujemy danych osobowych zebranych poprzez odwiedzenie naszego serwisu nikomu. Może się jednak zdażyć, że odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie na ich wniosek organy władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

5)      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;

6)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w terminach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;

7)      posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i uzupełniania. Przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym).

8)      ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;

9)      Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany;

10)    Pani/Pan nie będzie podlegał profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.   

Poziom ochrony przed cookies ustawia się w każdej przeglądarce:
Poziom ochrony przed cookies można ustawić w swojej przeglądarce internetowej – aż do całkowitego blokowania plików cookies. Zwiększa to poziom bezpieczeństwa i ochrony danych, ale może także uniemożliwiać niektóre funkcje, np. zalogowanie się na konto pocztowe.
Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach
• Google Chrome
Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:
Usuwanie plików cookie
Domyślne blokowanie plików cookie
Domyślne zezwalanie na pliki cookie
Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen
• Internet Explorer 6.0 i 7.0
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
• Mozilla Firefox
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaklikanie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
• Opera
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
• Safari
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo. Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.