W celu prawidłowego działania, strona wykorzystuje pliki COOKIES!!!. Jeżeli nie wyrażasz zgody, wyłącz obsługę Cookies w opcjach przeglądarki.
Więcej informacji

Rozumiem. Nie pokazuj więcej tego komunikatu..

MENU
tel.: 75 732 32 58

                              big  logo pcpr logo-szpital r1274876165da5fbf6c56640be38ecfab5e91cf3366 800x600 logo small bpcs

znak pol

fundacja logo-psp

 

  ekoportal 160

 

Młodzi Uczestnicy Projektu "RegionalManagment" promowali Bolesławiec na I Targach Turystycznych w Görlitz

  7 grudnia 2017 r. uczniowie Szkolnej Agencji Turystycznej "UAT" uczestniczyli w długo oczekiwanych I Targach Turystycznych, będących podsumowaniem projektu „RegionalManagement". W Targach uczestniczyli uczniowie ze szkół z Polski oraz Niemiec.

 

   Agencje turystyczne wypracowały formułę Targów w trakcie wielu warsztatów i spotkań roboczych. Teraz przyszedł czas na prezentację. I Targi Turystyczne odbyły się w pięknej auli  Augustum-Annen-Gimnazjum w Görlitz przy udziale wielu znakomitych gości, których witał pan Tomasz Jaśków, koordynator projektu oraz przeszło 300 osób, które miały możliwość obejrzenia stanowiskach przygotowanych przez firmy z 7 szkół, na których prezentowane były najważniejsze i najciekawsze walory kulturowe regionów. To duże przedsięwzięcie finansowane było w całości z funduszu europejskiego „Interreg – Polska-Saksonia”.

    Nasza Uczniowska Agencja Turystyczna  pod opieką Pani Anny Tarnachowicz i Pani Katarzyny Żak  ukazała miasto od ceramicznej strony.  Młodzi uczestnicy przedstawili prezentację multimedialną dotyczącą Bolesławca i jego historii. Wszyscy uczestnicy I Targów Turystycznych zaznajomili się ze sztuką wyrobu  oraz wzorami naszej bolesławieckiej ceramiki. Podsumowując Bolesławieckie stanowisko przyciągało wszystkich zwiedzających.

Nasza młodzież była pod wielkim  wrażeniem stanowisk przygotowanych przez firmy uczniowskie z  partnerskich szkół. Każde stanowisko w niezwykle atrakcyjny sposób przedstawiało swoje miasto.

    W trakcie Targów zaplanowano dla wszystkich firm dodatkowe atrakcje, min. wycieczkę po Starym Mieście Görlitz oraz Muzeum Przyrodniczym. Mimo różnic językowych, każdy poznał lepiej uczniów  „zza Odry” i osiągnął wspólny cel, jakim była promocja regionu turystycznego – Dolnego Śląska i Saksonii.